Hij ontspringt bij het remlicht rechtsachter en eindigt dan uiteindelijk ergens vooraan bij de koplampen.
Volgens de handleiding moet de kabelboom om de 10 cm met een kloddertje sika-flex worden vastgezet. Een zwartachtig goedje uit een kit spuit dat plakt en na het uitharden een beetje flexibel blijft. Zonder remming van welke vorm van kennis dan ook is vastlijmen wel flink definitief. Als het goed is hoef je de kabelboom nooit meer uit de auto te halen, maar dat is alleen als het goed is. Iedereen weet dat in 50% van de gevallen het niet goed is..... (goed/fout = 1 op 2 = 50%) ... en als het dus fout gaat zit er om de 10 cm op die kabelboom een klodder zwarte kitlijm. En dan maar hopen dat je de kabelboom door die kit nog uit elkaar weet te krijgen om het mankement op te lossen.
Het volgende bedacht:
De lijm is iets speciaals, komt van Piet en dan niet die zwarte van die oude man, maar Piet de bouwer op het werk. Het is een of andere contructie lijm. Het te lijmen onderdeel moet 3 minuten worden aangedrukt. Ik heb echt niet het geduld om elk beugeltje 3 minuten aan te drukken en daarna pas door te gaan met de volgende. Circa 30 beugeltjes geeft minimaal 90 minuten klemmen en gegarandeerd kramp en/of spierpijn.... nee. Even klemzetten met stokjes.
Om de ongeveer 10 cm een beugeltje lijmen waar een ty wrap doorheen gestoken kan worden. In theorie een schitterend plan. De praktijk hoeft dit dan alleen nog maar bevestigen......

