Een goede 75% van de items weggewerkt, de overige 25% zijn dingen die ook nog wel eens op een regenachtige zondagmiddag in een garage ergens gedaan kunnen worden.

Neuslogo met het volgnummer geplaatst op de neus van de motorkap. Net als bij de instaplijsten de ondergrond even rood gespoten.... detail!

Vanmiddag met een blije vrijwilliger 2 kilometer zonder oponthoud van "blauw op straat" door het dorp gereden. Illegaal, dus daarom juist nog leuker! Met een snelheid van 55 km/u doorgeschakeld naar de 3e versnelling: Check! aanwezig. Redelijk safe om aan te nemen dat de 4e versnelling ook aanwezig is?
Vanaf het allereerste begin ergens in december 2008 netjes alle uren bijgehouden die er in het project gestoken zijn. Dubbel geteld als we met z'n tweeën bezig waren en drievoud als er drie mensen druk dachten te zijn. Staat de teller nu wat betreft de uren op 399½ uur.
Dit deel is nu klaar, het nawoord mag de keurmeester van de RDW schrijven. Maandag eens kijken hoe druk het in de agenda bij de RDW is....
En daarna komt dan nog deel twee, alle extra's die er nog op zal komen:
- motor temperatuur meter
- motorkap klemmen
- power tube
- voorruit
- hardtop dak
- reservewiel houder
...... en vast nog wel meer, maar die snelheid hangt een beetje af van het budget.
Netjes afsluiten met het eindresultaat (zonder de wieldoppen):
