17 december 2012

Foto!

Al een tijdje staat er op mijn verlanglijstje om een mooie foto te laten maken (of zelf doen?) van de Burton.
Liefst een zoals je die in autobladen ziet staan, zo een als deze bijvoorbeeld:

Deze afbeelding komt van http://www.stylingtuning.nl
Maar een mooie actie foto is ook altijd leuk.

Het is een actiefoto geworden, de situatie was er gewoon beter voor. En volgens mij is een echte actiefoto met 2 open deuren nu eenmaal niet slim om te doen.
Actiefoto's kan je alleen niet zelf van je eigen auto maken, dus op zoek naar een betrouwbare fotograaf.
Uiteindelijk een fotograaf gevonden, foto's laten maken.
Voortaan kan ik het toch beter stilstaand doen, met deuren open en de eigen camera gebruiken, dan maar zonder bestuurder erin.
- De fotograaf is best prijzig.
- De foto is gewoon in zwart wit.
- En de foto is gewoon heel korrelig.

Ook raar dat ik een speciaal nummer moet bellen om aan te geven dat ik de foto's toch best wel wil ontvangen.
4 foto's, waarvan er uiteindelijk 2 een beetje te gebruiken zijn om hier te plaatsen.


Nu ik er zo over zit te denken... waarom worden de foto's opgestuurd met een logo van de politie op de envelop?
Die fotograaf (ik noem hem altijd Wout) is ook best een rare vogel, hij gebruikt alleen zijn initialen om de rekening te ondertekenen: C.J.I.B.

Ik vertrouw het steeds minder!