21 april 2013

Wisselvallig

Gisteren genoten van een zonnige terugrit vanuit Maassluis.
Zonder dak, zonder jas.

Maar die keus is riskant in Nederland, voor je het weet zeikt het uit de lucht van de regen.
En dan?
Het meeste valt er dan wel naast, maar toch valt er nog ruim voldoende niet naast om tot op je bilnaad nat te regenen.
En mijn hardtop kan ik niet meenemen in de achterbak.
Als je voor een dag van huis bent dan is het risico nog wel te nemen.
Maar stel je bent een week weg?
En stel je bent een week weg in het buitenland?
Dan wordt het wat irritant, persoonlijk vind ik 1 droge onderbroek aantrekken per dag meer dan genoeg.

Dus ik heb toch maar gekozen voor de oplossing die achter de bank gestopt kan worden: een softtop.
Na wat gepruts met schroeven die blijkbaar met loctite waren vastgezet de boel eindelijk zo ver dat het vandaag gelukt is:


Moet goed gaan lijkt mij.