09 februari 2012

Dakloos

De langste tijd van dakloos met samengeknepen billen richting een zwarte donderwolk rijden is voorbij.
Niet dat er geen donderwolken meer in Nederland zullen voorkomen, maar omdat er een afspraak gemaakt is om op zaterdag 18 februari het dak op de Burton te plaatsen en netjes af te stellen.
Na een paar avonden rustig prutsen met gaatjes boren, inbusbouten, kikkers met uitzetsteunen, sloten en deurafsluitstangen met warme koffie en bijpassende koek is de boel klaar genoeg om in Zutphen afgemonteerd te worden.
Volgens BCC is dat dan nog een klus van een dag. Waarbij ik gok dat de langst tijd zal zitten in het wachten op het deels uitharden ven de Sikaflex-kit.

Ik ga het vanaf 09:00 uur zien... zien ja, want ik mag verzekeringstechnisch niet meehelpen en hoor me dus als gast te gedragen: met een bekertje koffie in mijn hand in de weg lopen?